Sunday, May 26, 2013

1st dx lingerie for a lovely women like me

First of all, saya nak mohon maaf dengan title entry saya kali. Nampak macam terover-over pulak.. hehehe..

Lanjutan daripada entry lepas, saya ada menceritakan bagaimana timbulnya minat untuk saya beli dx lingerie. Memandangkan saya telah dipromote oleh Ika. So saya pun order dx lingerie daripada dia... 

 

Terdapat 4 pakej utama yang disediakan untuk pembelian dx lingerie iaitu:

a)Dx lingerie Single Set Body Shapper

b)Dx lingerie Single Set Wraist nipper

c)Dx lingerie Full Set

d)Dx lingerie Twin Set

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej dx lingerie. Sila rujuk katelog .


Beg DX Lingerie yang sangat exclusive

 

 

Saya membuat pembelian dekat Stokis Elken di Kajang. Pembayaran dibuat melalui EzPay Installment selama 12 bulan (rujuk pada entry lepas mengenai dilema pembayaran). Selepas buat bayaran terus dapat dx lingerie sebab saiz saya ada pada masa itu. Mengenai saiz pilihan adalah ditentukan ditentukan semasa prosess fitting hari tu.

 

Masa pembelian saya ditawarkan untuk pakej promotion dx lingerie wash.. Purchase with Purchase(PwP) promo.. Beli 2 Lingerie Wash dengan harga discount. Tanpa fikir panjang, saya setuju untuk mendapatkan promo tersebut.. Sebab utama adalah kerana material dx lingerie adalah daripada fabrik yang berkualiti tinggi, oleh itu penjagaannya adalah perlu untuk menggunakan bahan cucian yang disarankan


My 1st DX Lingerie set