Wednesday, June 12, 2013

closed sales dx lingerie


Alhamdullilah.... minggu lepas berjumpa dengan seorang rakan lama dan sharing mengenai dx lingerie.. Rakan saya pun bersetuju untuk fitting dx lingerie.. Sesi fitting diadakan di tempat kerjanya.. Pengalaman sharing dengan dia memang sangat positif.

 

Rakan saya ni tak pernah memakai sebarang korset sebelum ini.. So masa nak fitting tu memang mengambil yang agak lama sikit sebab nak explain about function of each pieces & materials of dx lingerie Semalam baru dia bagi keputusan yang dia jadi beli dx lingerie. Prosess pembayaran diuruskan semalam dengan menggunakan Kad Kredit.

Hari ni saya ada appointment dengan runner aka upline untuk collect dx lingerie dekat petronas sungai besi..Yelar sye ni kan part timer so ad limition dalam pengurusan masa.. Hanya dapat pergi stokis waktu hujung minggu sahaja... so terpaksa pinjam kuasa upline yang sedia membantu saya.


Esok saya akan ada lunch appointment dengan rakan saya untuk serahkan dx lingerie.. so mmg looking foward into it sebab ini first time sya serahkan barang kepada pembeli saya...And yang paling best, saya akan bagi special gift to her sbb dia pembeli pertama yang berjaya lulus pembelian walaupun sudah ad few submission yang saya buat tapi pending approval from AEON...